sobota, 11 sierpnia 2012

Na dobry początek

A więc stało się! I mimo iż wielokrotnie powtarzano mi, że zdania, a tym bardziej tekstu nie rozpoczyna się od tego stwierdzenia z nieśmiertelnym "więc" na czele, nie znajduję po prostu innych słów! Nareszcie założyłam bloga i choć, kolokwialnie mówiąc, nie ogarniam wszystkich jego możliwości, mam nadzieję, że zmieni się to z biegiem czasu. Na razie moje dzieło jest dosyć ubogie, wiem jednak, w jakim celu chciałabym je ubarwić i wykorzystać: w nadchodzących dniach i miesiącach będę się z Wami dzielić moimi literackimi przeżyciami. Zastanawiałam się jeszcze nad muzyką, która również jest moją pasją i komentowaniem płyt, ale zdecydowałam, że moją "wirtualną przygodę" rozpocznę od uwielbianych przeze mnie lektur. Wraz z rokiem szkolnym pojawią się pewnie frustracja i zdenerwowanie, które rozładuję może w wyrażaniu negatywnych opinii!:p Reasumując: wszelki mój wolny czas będę się starała wykorzystać do tworzenia recenzji. Liczę na Wasze wsparcie, bo naprawdę, dzięki mojej koleżance, bardzo zapaliłam się do tego nowego projektu. Dziękuję, i wszystkim życzę jeszcze owocnych wakacji!

2 komentarze:

  1. Zatsanawiam się tylko, kto Cię zachęcił do pisania tych recenzji ;) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha:D Dzięki, oby się udało:)

    OdpowiedzUsuń